Ik ben jaaaaarrigggg :p - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Ik ben jaaaaarrigggg :p - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Ik ben jaaaaarrigggg :p

Blijf op de hoogte en volg Pia

20 Augustus 2013 | Belize, Ambergris Caye

Vandaag ben ik 28 jaar geworden!
Wat een zegen! Weer een jaar erbij.
En wat een geweldige plek om het te vieren, hier in de Caribean .

YWAM Dp viert altijd de verjaardagen van de studenten, in die periode, in 1 keer.
Afgelopen zaterdag hadden we 1 groot verjaardag feest, gelukkig dicht bij mn echte verjaardag ;)
Het thema was jaren 60,70 en 80. Heel breed ;P
Iedereen kwam verkleed en deed flink zn best om het beste kostuum te hebben , ik ging als een hippie (zie foto's)
Onze school won met beste kostuums en acteren (alsof je echt dat karakter was uit die tijd)
We hadden lekkere taart en ik had wat kadootjes gekocht voor ons (de 4 anderen die jarig waren).
Echt een geslaagd feestje!

Zondag was ik niet zo lekker, ik had erge pijn in mijn buik en rug, en vanmorgen werd ik koortsig wakker.
Maar toch heb ik een mooie dag gehad!
Ik kreeg kleine kadootjes zoals een zakje M&Ms en een pakje haarverf (heel belangrijk :p ), twee flinke liters water en een haarband.
Ook liet Ally (zij woont hier) mij vandaag uitrusten in haar casita (Huisje) lekker geslapen en relaxt!
Daar was ik heel blij mee!
Ik heb nog ff lekker gepraat met mn va, moe, Hennie en Lexi!
Gelukkig vieren zij ook mijn verjaardag thuis haha ;)

Alles gaat nog steeds goed, af en toe is het moeilijk , als God aan het werk is , maar gelukkig geeft Hij daarna vrijheid !
Ook heb ik de laatste tijd heel veel last van hoofdpijn en rugpijn.
Dat zorgt er soms voor dat ik niet zo lekker in mn vel zit.
Maar we geven niet op natuurlijk! :)

Deze week is one outreach week, de klas is vandaag naar een arm dorp gegaan.
Ze hebben daar gebeden, gepraat met de mensen en contacten gemaakt.
Morgen middag hoop ik ook mee te gaan.
Dan gaan we met een groepje vrouwen praten en bidden voor innerlijke genezing.
Woensdag hebben we een "fun day" en donderdag en vrijdag word een "silent retreat" Stille tijd doorbrengen met God.
Daar heb ik veel zin in!

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 43904

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: