Druk, druk druk - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Druk, druk druk - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Druk, druk druk

Blijf op de hoogte en volg Pia

14 September 2013 | Belize, Ambergris Caye

Op het moment ben ik bezig met mijn laatste opdracht voor deze school.
We moeten een werkstuk maken over een onderwerp dat te maken heeft met Counseling. Heel breed dus.
Ik heb gekozen voor "Sex slaves in The Holy Land".
Heel intens wat je daar allemaal over kan vinden op internet.
Het was ook best wel een moeilijke week deze week, maar als ik kijk naar alles wat ik al gedaan heb dan kan ik alleen maar God's hand hierin zien.

Elke week is een student de "host" die week. Diegene begint met gebed elke dag en bepaald de pauzes.
Op vrijdag ben je dan ook de leider in hoe die laatste dag vd week verloopt.
Je bid met zn allen voor de leraar en doet "debrief".
Dat is alles doornemen vd week. Wat was moeilijk , wat vond je interessant en wat heeft God in die week in je gedaan.
Ook maakt diegene een folder met info erin wat we die week geleerd hebben.

Ik was de "host" deze week.Flink druk dus, maar alles is heel goed gegaan!
Nu moet ik alleen nog mn werkstuk en presentatie afmaken.
En dan zit het erop!
We hebben geen lessen meer en volgende week is de laatste week !

• 14 September 2013 - 19:58

Jennie:

Geniet van je laatste dagen!! Xxx

• 14 September 2013 - 20:47

Jannie:

Wat gaat het evengoed ok snel weer he succes de laatste dagen en geniet er nog van
    Ti's hier alleen maar regen en nog Es' regen maar Bin wel anwinnig nor je Or!!! En leuk kaartje he knapste kapster van Urk haha leuk nou tot snel!!!

• 18 September 2013 - 20:15

Je Moe:

Geniet van je laatste dagen En wilje kleine ivy.van 2 een knuffeltjen van mij geven En de gr. Aan haar ouders doen. Oe man wat zullen we blede wezen as we je een dinsdag weer zien op schiphol. Ik tel de dagen af Doei xxxxxxxxxxxx mn lekkure