Even bijkomen thuis - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Even bijkomen thuis - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Even bijkomen thuis

Blijf op de hoogte en volg Pia

27 September 2013 | Belize, Ambergris Caye

Ik ben weer gearriveerd op de Bult!

Eerst even wat over de dagen ervoor...
Onze klas had als eindfeestje een etentje in oosterse stijl.
Heel lekker , al die verschillende gerechten!
Op Vrijdag moesten we het zeewier opruimen, ik gigantisch verbrand!
Maar gelukkig waren de laatste paar dagen zonnig weer met een windje, niet klagen dus!

Op Zaterdag vertrokken er al drie van mijn klas. We hadden die ochtend eerst gezellig met zn allen een lekker ontbijtje gedaan. Het was best moeilijk om gedag te moeten zeggen tegen mensen die je heel goed hebt leren kennen en ook heel veel persoonlijke dingen mee hebt gedeeld. Je moet afscheid nemen van een vriend of vriendin die je waarschijnlijk niet meer zal tegen komen.

Zondag heb ik lekker rustig doorgebracht maar ik moest ook mn spullen gaan inpakken.Heel veel achtergelaten maar mn koffer was volgens mij nog 100 kilo :P

Op Maandag begon het reizen om half 8.Om 9 uur s'ochtends vloog ik naar Belize City met een klein vliegtuigje van Tropic Air.
Om 12 uur s'middags vloog ik naar Atlanta en s'avonds om half 11 naar Amsterdam.
Ik was ondertussen flink moe geworden!
Dankbaar dat alles goed is gegaan en veilig ben aangekomen op de bult.

Nu heb ik ongeveer anderhalve week om ff lekker bij te komen en dan op 7 okt ga ik naar Israel.

Meer daarover in mn volgende verslag ;)