End of week 1! - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu End of week 1! - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

End of week 1!

Blijf op de hoogte en volg Pia

06 Juli 2013 | Belize, Ambergris Caye

De eerste week zit er op.
Het was een moeilijke week!

Toen ik aankwam , regende het en waren er super veel mosqito's!
De eerste dag huilde ik , de tweede dag riep ik dat ik naar huis wilde en nu wil ik het dag bij dag bekijken.

Deze week was vol met spelletjes om elkaar beter te leren kennen en uitleg van de studie.
Best veel wat we moeten doen maar ook dit bekijk ik dag bij dag.

Vandaag zijn we naar het stadje gegaan met het bootje om een waaier te kopen.
Heerlijk gegeten bij een mexicaans restaurantje.
En extra muggenspray ingeslagen, lange broek gekocht , ook voor de muggen.

Beetje verbrand door de zon maar het was een mooie dag!

Ik hoop een goede nachtrust te hebben met mn nieuwe waaier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 43984

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: