Deze week was top! - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Deze week was top! - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Deze week was top!

Blijf op de hoogte en volg Pia

24 Augustus 2013 | Belize, Ambergris Caye

Outreach, "FCM Fun day" en 'Silent and Solitude" day.

Voor mij begon "Ministry week " een dinsdag,
We gingen in een golfkarretje naar San Mateo, dat is een arm dorp vlak voor San Pedro.
Ik was best zenuwachtig voor deze dag want mijn eigen DTS Outreach was een grote uitdaging voor mij .

Maar het was super! Eerst ging ik met een paar van onze groep naar San Mateo, met de kinderen praten , iemand deelde balonnen uit en sommigen gingen voetballen met ze.

We hebben gebeden voor een vrouw die kanker heeft, ieder in zijn eigen taal (Spaans,Frans,Engels, Nederlands) en gebeden voor een vrouw die flink last had van haar rug en veel pijn.
Nadat we gebeden hadden voor haar(de vrouw met rugpijn), zei Ally dat God haar het woord "vergeving" gaf, en de vrouw wist wat Ally bedoelde.
Ze vergaf haar ex en gelijk was ze genezen. Ik kreeg kippenvel!
Ook Ally zelf had die paar dagen last van haar rug en op het moment dat de vrouw haar ex vergaf, kreeg Ally een tinteling in haar en zakte haar eigen rugpijn ook weg.
Wat een wonder he?!

Op Woensdag hadden we "funday", ik dacht als een Amerikaan Funday zegt dan zal het wel dikke mievallen mit de "fun" haha
Maar ik had het mis!
De ochtend begon met wafels !
Daarna gingen we naar een resort toe, heerlijk gezwommen en een lekkere smoothie at!
Echt een top dag!

Donderdag was een "Silent and Solitude" dag.
Dat betekent alleen zijn met God.
Het doel was dat je tijd doorbrengt met God, gewoon zoals je met een dierbare vriend(in) ook zou doen.
Ik leg altijd veel druk op mezelf, ik moet bidden, ik moet Bijbel lezen en van God horen wat Hij wil zeggen tot me....veel "moeten" soms...maar deze ging alleen om het "er zijn"
"You show and you shut up"

We moesten van het terrein af, dus ik een lekker stukje gelopen en naar een andere steiger toe....man man wat had ik een prachtig mooi uitzicht!
En wat een mooie tijd had ik met God. Geen moeten, gewoon er zijn, en genieten van De God die een persoonlijke relatie met ons wil.Veel geleerd weer!

Ik dacht altijd dat het aller belangrijkste was dat wij het evangelie verkondigen (op wat voor manier dan ook) aan de mensen maar deze week heeft God mij laten zien dat het ook heel belangrijk is dat je tijd met Hem door brengt en dat jezelf ook een leuke tijd mag hebben.


Ps: ik heb wat meer foto's toevoegen van mijn verjaardag in het reisverslag voor deze, (die over mijn verjaardag)
Misschien leuk om te zien :)






  • 24 Augustus 2013 - 22:20

    Jennie:

    Xxxxx geniet!!!

  • 24 Augustus 2013 - 22:22

    Jennie:

    Ps: heb je mn kaart nou al gehad???

    En ok niet stiekum onger de dekens kreeten... ;-)

  • 26 Augustus 2013 - 20:36

    Marina:

    prachtige foto´s Pia, en mooi reisverslag, wat een mooie ervaringen! veel plezier de laatste weekjes!

  • 05 September 2013 - 17:01

    Lexi :

    Kusjes en knuffels van lexi en vasti en pia ❤

  • 05 September 2013 - 18:06

    Pia:

    Oeps (jennie) ja ik heb je kaart gehad :) had ik dat nog niet verteld?

    Marina , dank je wel!

    Lexi, as ik jului eerst maar een knuffeltjen kan gieven :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 4872
Totaal aantal bezoekers 43907

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: