Dagje uit - Reisverslag uit Ruppersdorf, Duitsland van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Dagje uit - Reisverslag uit Ruppersdorf, Duitsland van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Dagje uit

Door: piabakker

Blijf op de hoogte en volg Pia

10 Juli 2012 | Duitsland, Ruppersdorf

Afgelopen zaterdag ben ik met Sierra,Chloe en Raquael naar Dresden gegaan.
We zouden winkelen voor een mooie jurk voor de diploma uitreiking.
Maar dat lukte niet erg, we hebben heerlijk bij Starbucks gezeten, Thais gegeten en in een kajak gepeddeld in een grote winkel voor outdoor sports :)
Zie de foto's.

Het was een heel gezellig dagje uit!

Vrijdag hadden we een BBQ met de hele gemeente.
Dat was ook heel leuk! ik heb voor het eerst marshmallows gegeten , opgewarmd boven de bbq.
Heel veel worsten hadden we om te eten.
Zo gezellig allemaal met de hele ploeg.
Dat zal ik best missen, dat er altijd wel iemand is om wat mee te doen.
Het cafe om een lekker kopje koffie of thee te drinken.
De gebedskamer, waar je ff helemaal tot rust kunt komen en bidden tot God.
En nog meer dingen waar ik zo aan gewend bent geraakt.
De mensen hier zijn echt familie van me geworden.

  • 11 Juli 2012 - 20:37

    Jannie:

    Oe lekkere worsten ik had het van de week nog over dat als je terug bent en het is mooi weer gaan we weer lekker op ons terrasje bbqen hoor dan moet jij maar voor doen hoe we marshmallows moeten maken want wij missen jou ook hoor!! Ti's hier de hele dag regen hopen dat de zomer nog komt nou genacht en nog veel plezier daaro xxx Jannie

  • 17 Juli 2012 - 20:26

    Alice:

    Ik kan best snappen dat je er een familie bij hebt gekregen.
    Per slot van rekening is een half jaar niet niks. Bijna weer richting de bult en ik moet eerlijk zeggn dat ik ook wel heel blij zal zijn als ik je weer op je plekje in de kerk zal zien zitten. Bij leven en welzijn. Ik wens je nog een fijne tijd die je daar nog hebt en ik hoop je snel weer te zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 43984

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: