Op de bult - Reisverslag uit Tollebeek, Nederland van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Op de bult - Reisverslag uit Tollebeek, Nederland van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Op de bult

Blijf op de hoogte en volg Pia

25 Juli 2012 | Nederland, Tollebeek

Ik bin wier op de bult!

Na een reis die best mee viel , ben ik weer terug.
Wat is dat half jaar om gevlogen!!
Ja als je het goed hebt gaat de tijd snel ;)

De laatste weken van mijn DTS werden gevuld met praten over de ervaringen die we opgedaan hebben in Afrika.
Hoe we het ervaren hebben en of er evt nog dingen waren die uitgespraat moesten worden.
Onze groep was tijdens Outreach juist heel dicht tot elkaar gegroeit.
Nog een onderwerp wat we besproken hadden de laatste paar dagen was "re entering" in je eigen land/stad/ dorp .
Hoe je daar mee om kon gaan.
Het leven van hier is natuurlijk ook gewoon doorgegaan.

Sommigen waren heel druk met het magazine, dat is gelukkig heel erg mooi geworden!
En toen hadden we Diploma uitreiking :)
Het was een supermooie avond! iedereen zag er zo mooi uit!

Mn vader en moeder waren er ook bij.

Terug op Urk had ik een heel mooi welkom!
Zie fotos

En nu....

Wat nu?

Daar bid ik om.


Fijne dag!!
groetjes Pia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 804
Totaal aantal bezoekers 43999

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: