loove mimme.. - Reisverslag uit Baychester, Verenigde Staten van Pia Bakker - WaarBenJij.nu loove mimme.. - Reisverslag uit Baychester, Verenigde Staten van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

loove mimme..

Blijf op de hoogte en volg Pia

28 Juni 2013 | Verenigde Staten, Baychester

Eerste dag in New York... Man man wat een indrukken!
911 herdenkingsmonument gezien, heel indrukwekkend!
Mooie foto's genomen, met de ferry naar Staten Island, dan vaar je mooi langs het Vrijheidsbeeld.

De vlucht ging super! En ben gelukkig veilig aan gekomen, prijs God.

Het was een zeer lange dag en ik kan niet wachten om te gaan slapen!
Dus genacht!

  • 29 Juni 2013 - 18:22

    Jan Oberink:

    Beste Pia,

    Fijn dat de vlucht zo voorspoedig ging en je veilig bent aangekomen.

    Inderdaad iets om GOD dankbaar voor te wezen, want het kan altijd anders gaan.
    We kunnen en mogen onze voorspoed (zegeningen) nooit als iets vanzelf sprekents beschouwen.

    Als ik maar naar mezelf kijk doe ik dat helaas nogal eens.

    Ik wens jouw een prachtige, ontspannen en leerzaam verblijf toe in de status (New York).

    Ik zal al je reisverslagen met veel interesse blijven volgen.

    Een mooie zaterdag en alvast een goede zondag gewenst.

    De groetjes van,

    Jan Oberink.

  • 30 Juni 2013 - 05:02

    Pia:

    Dank je wel Jan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 44004

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: