Blessed! - Reisverslag uit Baychester, Verenigde Staten van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Blessed! - Reisverslag uit Baychester, Verenigde Staten van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Blessed!

Door: Pia Bakekr

Blijf op de hoogte en volg Pia

30 Juni 2013 | Verenigde Staten, Baychester

Vandaag voelde ik me echt gezegend dat ik al deze dingen mag meemaken en zien!

We zijn vanochtend eerst naar de kerk gegaan en daarna naar Central Park.
Wat een mooi park is dat!

Rockefeller centre gezien, St.Patricks binnengelopen, en Grand Central station.
Grand Central Station kende ik van de film Madagascar :P

Maar weer een paar loove voeten! man man.
Het was flink warm , dat word nog wat in Belize , daar moet het nog warmer zijn dan hier!

Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 44003

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: