uit NYC en in San Pedro! - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu uit NYC en in San Pedro! - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

uit NYC en in San Pedro!

Blijf op de hoogte en volg Pia

03 Juli 2013 | Belize, Ambergris Caye



Ik ben aangekomen in San Pedro, Belize ! Alles ging goed , de vlucht enzo..

Maar eerst nog ff wat over mn laatste dag in NYC.
We deden rustig aan want ik was vanzelf net flink ziek geweest.
Eerst heerlijk gegeten in een Japans restourantje, souvenirs gekocht.
Daarna gingen we naar the empire state building.
Dat was een leuke ervaring om daarop te staan (heel hoog) en New York te zien!
Toen lopend naar Times Square.
Zoveel lichten , gebouwen en mensen!
Daar laten ze met Oud&Nieuw de bal vallen.

Savonds alles weer ingepakt en de volgende dag 3 vluchten en veilig aangekomen in Belize.

Het was/is wennen!
Op sommige momenten heel warm en heel veel mosqitos!
Ik hoop morgen naar het dorpje te gaan om een mosqito net te kopen en een waaier.
Ik heb echt ff de tijd nodig om te wennen.
Het is moeilijker dan ik had gedacht.

Gebeds punten:
Kracht van God dat ik dit mag volhouden.

  • 04 Juli 2013 - 08:01

    Rika :

    Hey piet!

    Nou zo te horen was NY wel een succes? Op je ziektemomentje na natuurlijk ;)
    Maar nu gaat ut allemaal beginnen.. Dus veel succes daar! Ik denk aan je en bid voor jou
    Liefs Rika

  • 05 Juli 2013 - 18:23

    Pia Bakker:

    Dank je wel Rika!
    Ik heb het echt nodig, het is altijd pittig in het begin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 43978

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: