keuzes ... - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu keuzes ... - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

keuzes ...

Blijf op de hoogte en volg Pia

04 Juli 2013 | Belize, Ambergris Caye

De laatste paar dagen zijn heel moeilijk geweest.
Ik heb mezelf meerdere keren afgevraagd wat ik moet doen.
Blijven of terug gaan naar huis.

Als ik blijf wil ik er 100% voor gaan.
Op dit moment weet ik dat niet zeker

Ik heb goede gesprekken gehad met mensen om me heen.
En veel dingen zijn me een stuk helderder geworden.

Bid aub voor wijsheid en kracht van God.

Groetjes Pia.

  • 05 Juli 2013 - 09:11

    Annelies:

    Lieve Pia,

    Wat naar nou dat je het zo moeilijk hebt. Ik wens je veel sterkte en we zullen voor je bidden.
    Zoals ik je ken ben je een doorzetter.
    Suc6

    Liefs annelies

  • 07 Juli 2013 - 19:52

    Pia Bakker:

    dank je Annelies! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 43978

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: