Krabbetjes , custard ice cream en een spijker in m - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Krabbetjes , custard ice cream en een spijker in m - Reisverslag uit Ambergris Caye, Belize van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Krabbetjes , custard ice cream en een spijker in m

Blijf op de hoogte en volg Pia

23 Juli 2013 | Belize, Ambergris Caye

Wat hebben die met elkaar te maken?
Dat zal ik je vertellen!

Van de week loop ik oens Casita(huisje) in , zie ik Tori met haar i-pad, met een foto van een flinke krab!
Dus ik begin al zenuwachtig te worden, ik vraag dr, " uh , oe koem jie an die foto van een krabbe?! ".
Blijkt dat die in ons huisje binnen gekomen was!
Gelukkig was ik daar niet bij!
Maar….een paar dagen laten ging ik lekker douchen, ik zal mn shower puff pakken en daarachter zat weer een krab.
Deze keer een kleintje maar nog steeds niet welkom!
Ik in paniek! gelukkig liepen er buiten twee kleine meisjes die krabbetjes heel interessant vinden, ik zeg; 'kom meid, ik ew wat voor je"
Ullie zo bleede as blik en ik was van mn krabbe of ;)

Vrijdag middag gingen Twilla en ik naar het dorpje.
Daar hebben we heerlijke eigengemaakt custard ijs geproeft! man man wat een heerlijkheid.
Daar wassen we an toe!
Het dorpje is zo leuk, echt carribisch !

En nou het spijker verhaal…
Kasey (de enigste jongen in onze klas) heeft een "secret dock" (een steiger waar hij soms naar toe gaat om ff alleen te zijn)
Maar ondertussen niet zo secret maar want Piet mos er ook naar toe.
Hij had daar gigantische mooie foto's gemaakt en dat wilde ik ok vanzelf!
Dus ik opperdan, lekker langs het water.
Ik mn mooie foto's gemaakt….zit ik net mn foto te bewonderen…stoot ik mn voet gigantisch aan een spijker!
Ik strompelend van die steiger af….ik was zo Hans en Grietje maar dan met bloed druppels :p
Gelukkig (Thank jou Jesus!) was er een family op de andere steiger , de man was een dokter en heeft me goed geholpen!
Een andere vrouw gaf me gelijk een desinfecterend zallefien!
Mn voet zit er nog an dus jullui hoeven niet zienewachtig te worden!

Ik heb een heerlijke dag gehad! Lekker genoten van het mooie weer en de mensen hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 917
Totaal aantal bezoekers 43994

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: