Beersheva en de Westbank - Reisverslag uit West Jerusalem, Israel van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Beersheva en de Westbank - Reisverslag uit West Jerusalem, Israel van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Beersheva en de Westbank

Blijf op de hoogte en volg Pia

21 November 2013 | Israel, West Jerusalem

Laatst werden wij uitgenodigd om Erev Shabbath te vieren bij iemand thuis.
Wat een feestmaal! Heerlijk Mexicaans gegeten! Heel gezellig was het, eindelijk iemand van mijn leeftijd hier ontmoet. Ze werkt hier op een school , ze geeft engelse les aan arabische kinderen.
Gelijk afgesproken om wat te gaan doen op mijn vrije dag
Gezellig "windowshoppen" in Beersheva!
Het was mooi om even lekker er tussen uit zijn en te praten over de zending, missie reizen en Jezus.
Ook heerlijk Japans gegeten! Voor het eerst sushi! Al lijkt dat veel op wat baarsen heeft :p

Ik ben op het moment in Jerusalem, ik kon meerijden met dat meisje die ik ontmoet had en de dominee.
Hij nam de route die door de Westbank gaat. Wat een mooi gebied en wat een geschiedenis! Dat is het land waar zowat alle Bijbelse verhalen zich af spelen.
De dominee vertelde af en toe wat over de gebieden waar we door heen reden.
Heel interessant!


  • 26 November 2013 - 09:16

    Jennie:

    Ha lekkere,

    Als ik zo steeds je verhalen lees vermaak je je prima!
    Ik hoop dat het op je werkplek ook goed gaat
    Geniet maar lekker en zie maar veel van (het zo te lezen) mooie land!
    Xxxx

  • 27 November 2013 - 17:17

    Iske:

    Dag lekkure pia van me kew je verslagge liezen mar ik bin arg anwinneg nor je. Je fotoos wassen geweldig ast eerst maar vrijdag over 14 dagen is dan binje wier lekker op de bult tot gaauw nou doegggg

  • 27 November 2013 - 17:24

    Trijnie:

    Hoi pia hoe gaat het met je. Als ik de fotoos zie. Dan gaat het goed met je ik krijg er ook zin in in zoon kekker zunnetjen je komt nog eens ergens en je ziet oggers wat en zo leerzaam groetjes ennen dikke poes Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Israel, West Jerusalem

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 43971

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: