Knights festival, Jeruzalem en veel reizen! - Reisverslag uit West Jerusalem, Israel van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Knights festival, Jeruzalem en veel reizen! - Reisverslag uit West Jerusalem, Israel van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Knights festival, Jeruzalem en veel reizen!

Blijf op de hoogte en volg Pia

28 November 2013 | Israel, West Jerusalem

Op donderdag ben ik dus naar Jeruzalem gegaan .
Ik mocht slapen bij Tania, zij komt uit Mexico en studeert hier.
s'Avonds had ik afgesproken met Riki, om naar het Knights festival te gaan.Dat is de oude stad in Middeleeuwse sferen.
Dat was echt heel leuk om mee te maken! Allemaal optredens van verschillende acts.Zoals dans ,muziek acteren en acrobaten.
Natuurlijk ff op de foto met een ridder ;)
Als je ooit in deze tijd in Israel bent dan moet je hier naar toe, vooral voor kinderen is het heel leuk!

Vrijdag weer terug gegaan naar Arad, flink misselijk in de bus.
Dat reizen met de bus begint me tegen te vallen.
Maar omdat Arad onder Hebron (de westbank) ligt moet je dr wel omheen met een flinke omweg.

Zaterdag gingen we met The Ark naar Beersheva, daar werd een conferentie gehouden waar alle gemeenten van de Negev samenkwamen.
Heel mooi, dans ,israelische aanbiddingsmuziek en 2 preken werden er gehouden.
Ook veel nederlanders waren er, volluk van de Shelter uit Eilat.
Ik kin ze niet maar onder sommige urrekeres wel bekind.

Gelukkig kon ik na de Shabbath (na 18:00) verder reizen naar Jeruzalem.
Weer kon ik slapen bij Tania.
Op Zondag heb ik Dick en Gerrie Schutte ontmoet.
Zo leuk! lekker weer ff nederlands praten en gezellig een kopje koffie gedronken bij Christ Church.
Ze hadden een lees boek mee genomen van mn va en moe, heel mooi boek!
En ze hadden het Urkerland voor me meegenomen, leesbladen, pepernoten :) , een sukeloh letter P, drok , heerlik!
(Christ Church is echt een hele mooie plek om naar toe te gaan als je in Jeruzalem bent!! )

In de middag zijn we naar Hineni gegaan, een gaarkeuken voor arme mensen.Die ging Dick Schutte op donderdag openen.
Ik ben blij dat zoiets geopend word want ook in Jeruzalem zie je mensen op de straat leven.

Savonds naar een bijeenkomst gegaan, waar een groep gelovigen bijeen kwam om God te aanbidden.
Mensen uit Taiwan, Rusland, Mexico, Honduras , Nederland.
En gelijk noemden ze me "zuster".
In het begin voelde ik me heel alleen hier, maar tijdens die bijeenkomst liet God mij zien dat ik niet alleen ben maar lid ben van Het Lichaam van Christus.

Het was een hele mooie dag , echt een zegen voor me!


Ps dank jullie wel voor al die lieve berichtjes!!

  • 01 December 2013 - 21:18

    Jennie:

    Haloa,

    Leuke verhalen zo te lezen
    Geniet er nog maar lekker van, en van het mooie land!
    Wij zijn van t weekend in valkenburg en maastricht geweest, ook erg leuk ;-)
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Israel, West Jerusalem

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 626
Totaal aantal bezoekers 43969

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: