Wat ik hier doen? - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Wat ik hier doen? - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Wat ik hier doen?

Blijf op de hoogte en volg Pia

25 Oktober 2013 | Israel, Jeruzalem

Mijn week kan elke keer weer verschillend zijn, normaal heb ik de middag dienst, die begint dan om 3 uur tot half 11 s'avonds.
Het houd schoonmaken in, een activiteit met de vrouwen doen en helpen met koken, en s'avonds een wandeling doen, en soms een film kijken.
Ik wist niet dat er zoveel Bijbelse film waren! Ik heb ondertussen Mozes gezien en "Het Evangelie van Johannes" , nu kijken we 'One Night with the King" .

Ik vind het werk op zich leuk.De moeilijke kant eraan is ; De geestelijke strijd.Je merkt de strijd waar Efeze 6:12 over praat.
We bidden constant tegen de machten die God's werk willen tegen werken.
Dat is vermoeiend! Ik wist niet waar ik instapte toen ik hier net kwam. Het was allemaal heel overweldigend en ik twijfelde heel erg waarom ik hier was.Gelukkig werd ik uiteindelijk goed opgevangen door de andere vrouwen die hier werken.

Gister was een pittige/emotionele dag… Maar in de ochtend had iemand met me gebeden, het gebed om de wapenuitrusting van God aan te trekken. En dat heeft me zo geholpen! Ondanks dat het gister een moeilijke dag was , stond ik er sterk in.Normaal kan ik me dit heel erg aantrekken maar gister kon ik God's bescherming voelen.

Op mijn vrije dag hoop ik gezellig weer neefu Pieter op te zoeken!
Normaal als ik naar buitenland ging, reisde ik wel alleen maar was er altijd een (YWAM) groep van mijn leeftijd die me op stond te wachten en waar ik mee op kon trekken.Dat is nu niet zo.Dus ik ben heel blij met het feit dat ik al twee Urrekers ontmoet heb :)
En daar af en toe mee kan af spreken!

Baruch Hashem Adonei!


Shalom,

Pia

  • 27 Oktober 2013 - 10:20

    Lexi Vasti En Pia:

    We missen je. En nog veel plezier. Maar we hopen dat je snel weer terug komt Dikke knuffel vasti pia en lexi

  • 28 Oktober 2013 - 12:07

    Jennie:

    Vuul plezier mit neefu pieter :-)
    Xx

  • 30 Oktober 2013 - 08:30

    Annelies:

    Geniet er wel van en we blijven voor je bidden.

  • 05 November 2013 - 22:21

    Ria Post:

    Och,och ik wou dat ik zo ff bij je kon kijken wat je allemaal aan het doen bent en vooral als je zo alleen bent, maar ja nog even doorbijten he? Ik vind het super dat je het toch allemaal maar doet! Dikke poes van ons

  • 08 November 2013 - 21:29

    Gerrie En Dick Schutte:

    Dag Pia,
    We hebben zojuist in het Kerkblad van de Ark hervormde gemeente Urk een verslag van jou gelezen.
    Interessant en boeiend wat je doet in Arad.

    Binnenkort komen wij twee weken naar Jeruzalem voor activiteiten van Christenen voor Israel.
    Misschien kunnen we jou op een vrije dag ontmoeten in Jeruzalem.
    Zou je via de email contact met ons willen opnemen, om eventueel verdere afspraken met elkaar te maken en gegevens uit te wisselen.

    het email adres is: dgschutte@xs4all.nl

    Groet en Zijn Shalom,

    Gerrie en Dick Schutte

  • 09 November 2013 - 10:56

    Pia Bakker:

    Ria: Ja , ff zo om een oekien kieken ;)

    Gerrie en Dick Schutte:
    Ik zal een mailtje sturen, leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Israel, Jeruzalem

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 43918

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: