Afrika - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Afrika - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Afrika

Door: piabakker

Blijf op de hoogte en volg Pia

19 April 2012 | Ethiopië, Addis Abeba

Hey ,
Ik ben nu in Afrika!!
Al bijna weer twee weken, het is heel intens en we maken heel veel mee!
We doen prayer walks, dan lopen we door een bepaald gebied en bidden voor de mensen daar en de overheid enzo.
Ook doen we street ministry , dan gaan we de stad in en proberen te praten met de mensen over Jezus en voor ze te bidden.
We werken ook met Hope Interpriser, dat is een organisatie die de arme mensen voedt, echt hele arme mensen.
Er zijn hier zoveel mensen die arm zijn en handycapt of blind.
Best moeilijk om dat te zien!
In de middag werken we me de Koshe Project, dat is een project gestart door Ywamers die de meiden wilden helpen die op de vuilnisbelt werken.
Ze geven ze een warme maaltijd en doen een middag programma met ze, zoals engelse les, bijbel les, of spellen.
Ik heb met 2 andere meiden van onze groep met ze gedanst.
Ze drie wonderen van Jezus vertelt en dat moesten de dat laten zien in een dans, heel leuk!

Verder ontmoeten we heel veel mensen , ik heb een nederlands echtpaar ontmoet dat hier werkt met een grote kerk.
En nog meer nederlanders die Boerderijen hier hebben.
Vandaag nog in een taxi ontmoette ik een man die uit Zwolle komt en die woont hier, hij is een theoloog en helpt (traint) mensen om een baan te krijgen.

Kerk is hier geweldig! worship ..dan dansen we ! hahah zo gaaf!
Echt dat moeten we ook op Urk doen ;)

Tot de volgende keer:)
Kmis jelui!

Ps: bidden voor ons team zou super zijn!
Voor veiligheid.
Moed om het evangelie te verkondigen.
Kracht om door te gaan wanneer het moeilijk is.
En voor sommigen finacien, ze komen nog geld te kort.


X Pia

  • 20 April 2012 - 13:40

    Annelies:

    he lieve pia, ik mis je en geniet van je vele verhalen. ik vraag ook vaak even aan je moeder hoe het met je is. jullie doen goed werk. ik heb nu de oppas op jacob van marijke en jan. kan ze even rusten. ze hoeft nog maar twee weken natuurlijk. we bidden voor je. veel liefs van mij.

    ps sorry dat ik zo weinig van me laat horen. maar alles is ook erg druk. morgen concert over 4 weken kamp. en kids werk ga zo maar door. maar ik denk wel heel veel aan je.

    liefs

  • 20 April 2012 - 17:40

    Julia:

    Hoi Pia bedankt voor die cadauejtes die je aan je gezin hebt gestuurd ik mis jou ook en wat een mooi verslag Gr. Julia en je va en moe

  • 20 April 2012 - 19:03

    Ria:

    Lieve Pia, pas je wel goed op jezelf? Wat een avontuur zeg en wat maak jij toch weer veel mee! Ik denk dat jij daar ook wel indruk maakt met je blanke velletje en rode lokken!!! Wat hebben wij het dan ook goed hier he? en nog klagen we wel eens...Geniet er nog van ondanks alle ellende die je daar tegenkomt.

  • 28 April 2012 - 09:58

    Julia:

    Hoi lieve Pia als je thuiskomt hebben wij een grote verassing. We hangen de vlag uit en we hangen een spandoek welcom thuis leuk hè en lekkere hapjes en ik ga je moe helpen en Henny en hiske en ria en ik gaan het in huis versieren dit word een leuk feest reken maar . Ik heb net eenlekkere wrab op van je moe . Het was erg lekker. Groetjes je va en jemoe en ik en pas goed op ie zelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 43989

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: