Gearriveerd ! - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Gearriveerd ! - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Gearriveerd !

Blijf op de hoogte en volg Pia

13 Oktober 2013 | Israel, Jeruzalem

Ik ben gearriveerd in Israel! Ik heb er al weer bijna een week opzitten.
Maandag nacht ben ik vertrokken naar Istanbul.
Tijdens die vlucht had ik een slaap tabletje genomen...niet geholpen! Maar zodra ik geland was in Istanbul was ik zo loovu! Niet te betoeten :P
Toen moest ik nog een vlucht naar Tel Aviv, Ik zenuwachtig dat ze het himp van mn leef zouwen vragen...niet! Dus dat viel mee :)

In Tel Aviv wachte neefu Pieter me op.
Een leuk dagje hebben we gehad in Tel Aviv.We waren naar het strand gegaan en ff rond gelopen in het cenrum.

De volgende dag ben ik naar naar Arad gegaan met de bus.
Super dicht bij de Massada, die stot nog net niet in de achter tuin!
Wel ff wennen toen ik daar an kwam.
Ze gaven me tot Zondag vrij, dus de volgende dag gelijk opperdan u west ;p
Lekker even naar de dode zee, ook vrij dichtbij.

Vrijdag avond hadden we de Shabbath maaltijd en Zaterdag was het dus Shabbath.
Smiddags zijn we toen naar een openlucht kerk in het park gegaan.
Ze hebben nog geen gebouw en ze moeten ook uitkijken voor sommigen van de ultra ortodoxe Joden.
Die vinden het niet zo leuk dat er Messiaanse Joden zijn.
Ze vertelden me dat die ook bij het huis komen en spugen enzo op de mensen van de organisatie.
Dat word nog wat.

Zaterdag avond waren we uitgenodigd voor een huis concert, heel mooi! God aanbidden met het zingen van mooie Hebreeuwse en Engelse versjes .Zo mooi! Dat moeten wij ook eens doen!

Morgen begin ik met mn eerste dienst .

Gebedspunten; Bid aub voor mij dat God me helpt met hier leven.
Het is moeilijk om constant bij mensen te zijn die patienten zijn .
Die geestelijke problemen hebben.

Layla tov
(jie wieten wat het betekent e moe ;)

  • 13 Oktober 2013 - 21:55

    Je Moe:

    Layla tov ( genacht )

  • 13 Oktober 2013 - 22:03

    Rika:

    Succes piet!

  • 13 Oktober 2013 - 23:27

    Bonnie:

    Succes pia, ik zal voor je bidden dat god je helpt daar en kracht geeft.
    Heel goed van je dat je dit doet.

    Ps, als die mensen op je spugen, dan zeg je maar waag et niet angers pompt Bonnie je ielemoal in een ganger;)

  • 14 Oktober 2013 - 16:52

    Grietjun:

    Wat oor ik.... Moet ik dr bij koemen????

    Xxxxx

  • 15 Oktober 2013 - 21:54

    Pia Bakker:

    Dank je wel jului! ik oor ut al , genoeg Urrekers die ut vor mn op niemen :P

    Ja het is wel apart om dat te realiseren dat zij zoiets zouden doen..
    Stenen gooien en spugen..
    Maar we moet bidden dat hun ogen worden geopend voor DE Waarheid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Israel, Jeruzalem

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 44006

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: