Eerste werk week en tripje naar Jeruzalem. - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Eerste werk week en tripje naar Jeruzalem. - Reisverslag uit Jeruzalem, Israel van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Eerste werk week en tripje naar Jeruzalem.

Blijf op de hoogte en volg Pia

22 Oktober 2013 | Israel, Jeruzalem

Mn eerste werk dag was er gelijk 1 van 12 uur ...ik was loove. Ik dacht als dit het is dan word het hem niet.
Maar gelukkig kon ik de volgende dag 7 uur werken :)
In Israel werk je 6 dagen , (in NLD hebben wij het toch maar goed voor elkaar) en heb je dus maar 1 vrije dag.
Ik moet hier schoonmaken, koken en les geven in haarstyling.
Ik heb nu 1 keer les gegeven en dat beviel goed.

In het begin was het toch wel moeilijk, in deze richting heb ik nog nooit gewerkt en het was allemaal ff te veel.
Constant confrontatie , stress van de andere vrouwen die hier werken...

Nu gaat het wat beter, ik heb geleerd om echt te genieten van mijn alleen tijd en stille tijd met God.

Op Shabbath zijn we naar iemand thuis gegaan voor de dienst , de dienst word in het Hebreeuws gehouden.Ik heb een soort walkie talkie op en iemand vertaald het in het engels , dat hoor ik dan via die walkie talkie.

Ook ben ik een dagje naar Jeruzalem gegaan.
Nog een hele onderneming om daar te komen, maar omdat ik graag Femmie Keuter wilde ontmoeten ben ik toch gegaan!

• 23 Oktober 2013 - 14:59

Jennie:

heb je al een t-shirt gescoord??? ;-)
    zet m op toppertje

XX

• 25 Oktober 2013 - 10:31

Pia:

Haha , ik ga nog een keer daar naar toe! Word geroggeld ;p

• 30 Oktober 2013 - 08:28

Annelies!!!:

He lieve Pia,

Ik denk aan je en bid voor je. Veel sterkte.
    Liefs je moat Annelies

ps als je zo`n mooie davidster ziet met die rode stenen die jij ook hebt wil je die dan voor mij meenemen??? Je hoeft niet te zoeken alleen als je hem tegen het lijf loopt.
    xxxxx