Mini outreach Ukraine !!!!!! - Reisverslag uit Herrnhut, Duitsland van Pia Bakker - WaarBenJij.nu Mini outreach Ukraine !!!!!! - Reisverslag uit Herrnhut, Duitsland van Pia Bakker - WaarBenJij.nu

Mini outreach Ukraine !!!!!!

Door: piabakker

Blijf op de hoogte en volg Pia

03 Maart 2012 | Duitsland, Herrnhut

Hallo,

Hier weer even een verhaaltje van mij.
Ten eerste ; hartstikke bedankt voor iedereen die mij kaarten stuurt! ik vind het echt heel leuk elke keer als ik een kaartje zie liggen met mijn naam erop.
Ten tweede…..het zal ff duren voordat jullie weer wat van mij zullen horen want ik ga dus voor 2 weken naar Ukraine.
Zo spannend! ik ben bijna klaar met pakken .
Ik heb deze week les gehad over spiritual warfare gehad en we hebben te horen gekregen waar we naar toe gaan op grote outreach.
Het word Ethiopie :)

man man wat spannend, en dan zeggen ze ok nog " be excited" ik zeg; mins ik ew zo vuul om excited om te weesun!!!! ;)
Morgen zit ik bij leven en welzijn in Ukraine , en mn moe was jarig deze week en we hadden best wel een diep onderwerp ….dus excited genoeg!

Ik vind het op zich wel leuk ,ik ben er nog nooit geweest maar ja met mij moet alles eerst ff zinken….er was een meisje dat begon te gillen zo blij was ze.
Dat was niet mijn eerste reactie ;) haha maar ik heb hier een hele leuke meid ontmoet Ulla , ze is ongeveer 2 jaar ouder dan mij en zijn werkt ook in Ethiopie.
Wij gaan waarschijnlijk ook met haar samen werken in een soort van tehuis voor meiden die op de vuilnisbelt hebben gewerkt.
Ze hebben nu een betere toekomst!
Dus om met Ulla in Ethiopia te zijn lijkt me wel weer leuk! en mijn sponserkind van Compassion woont in Tanzania …misschien kan ik hem dan ook bezoeken.

Maar ik ga me eest op Ukraine richten!
Iedereen heeft voor ons gebeden , morgen ochtend gaan we ook bidden vlak voordat we vertrekken dus dat geeft toch wel een extra veilig gevoel.
Als jullie ook zouden willen bidden dan is het helemaal super ;)

Vandaag zijn we weer naar de Doner gegaan , tja afvallen lukt zo niet, ik weet het haha maar het was gezellig!
Ik heb ook wat leuke foto's genomen.
Mijn internet is jammer genoeg niet altijd zo als het wezen moet dus ik hoop dat het me lukt om ze online te krijgen en anders doe ik het over twee weken :)


Nou God's Zegen en tot over 2 weken!
Groetjes Pia

Ps : als ik internet heb dan laat ik natuurlijk ff wat van me horen :)

  • 04 Maart 2012 - 22:13

    Rika:

    Oe spannend! Nou kwens jullie ook een goede reis toe en kzal voor jullie bidden natuurlijk.
    Enjoy your trip!

    Xxxies

  • 05 Maart 2012 - 16:14

    Ria Post :

    Spannend hoor! Wat een belevenissen, neem vooral veel foto's zodat wij ook kunnen meegenieten! Geniet maar want voor je het weet ben je weer op de Bult! Gods Zegen bij alles wat je doet en doe wel voorzichtig hoor!

  • 20 Maart 2012 - 08:27

    Jennie:

    joehoeeee.... al weer terug van weggeweest... het is ook zo voorbij he.... en lekker doner vretsen...klinkt goed hoor...hahaha... dikke poes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pia

Ik hoop hier af en toe iets te vertellen over mijn reizen :)

Actief sinds 16 Dec. 2011
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 43997

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

Een Urreker in Israel :)

28 Juni 2013 - 24 September 2013

YWAM Belize (Foundations in Counseling school)

14 Januari 2012 - 23 Juli 2012

YWAM Herrnhut

Landen bezocht: